Sunday, April 8, 2007

Äntligen


Nu är det klart. Kollade Tennison igår och gjorde klart mockasinerna. Egentligen är de lättstickade och roliga att göra och mönstret är mycket snyggt så min klagan är oförtjänt. Har nu bestämt mig för att lämna dem därhän för ett tag och ge mig in i roligare projekt istället så nu ska jag ej orda mer om dessa.

Passa också på att njuta av Marimekkotyget som fond. Det är så trasigt och slitet så bara påsk är en berättigad anledning till användning.

Jag har två beställning på lut av familj och vänner; gåsögonvantar samt halvvantar. Borde nog ta tag i något av detta även om beställarna ej har nytta av detta inom det närmsta halvåret.

2 comments:

Anonymous said...

Åhh, vad roligt att få inspirera människor!

Vilka supefina "mockisar"! :-) Ser svåra ut att sticka.

Ha det gott. Jag återkommer till din fina blogg!

MvH Ulricha

Anonymous said...

Jättefina!