Friday, May 25, 2007

Allt förutom stickning

Gav en fåtölj nytt utseende igår.
Köpte härligt linnetyg till en dotterklänning.
Surfade länge.



Har också upptäckt att mönstret på tummen i min Bursviggen har hamnat fel och jag behöver därför göra om den. Suck. Ibland är jag så slarvig och tänker mer efter än innan aktivitet. Och samtidigt så har jag svårt för exakta mönster som hamnar fel så jag har väldigt svårt att stå ut med min egna slarvighet.
Skulle vilja vara en sjutusan stickare som aldrig gör fel utan bara spinner ut den mest avancerade stickningen (jag vet inte ens namnet på vad det skulle kunna vara)

Men jag är bra på att läsa böcker snabbt.
Nu läser jag ****** till kommande bokcirkel. Det blir på lördag och eftersom det är en helgbokcirkel så ingår det vin i sammankomsten. Det är trevligt.
Vi har väldigt trevliga träffar med en hög ambitionsnivå men en mycket låg prestanda.

No comments: