Wednesday, August 29, 2007

Uppdatering

Jag tycker själv att jag skött mitt självpåtagna blogguppdrag med bravur mina månader. Men så kom augusti...
Inte för att jag slutat sticka men det blev ju så mycket annat som upptog mina tankar så bloggandet har gått på sparlåga. Så skulle jag då ta tag i saken och göra en massiv uppdateringsinsats men då kunde jag inte riktigt få till verktygen som jag ville och det slutade med ett antal inlägg istället för ett längre sådant.

Så, sluta inte bläddra utan fortsätt längs med hela sidan.

Gott slut på sommaren. På måndag återgår jag till vardagen efter ett år av föräldrarledighet.

5 comments:

Sussry said...

Massor av fina saker! Tittar in till dig lite då och då och nu var det ju massor att titta på.

Lycka till på jobbet. Usch kom att tänka på att jag ska tillbaka om några månader efter att varit sjukskriven och föräldraledig i 2,5 år. huvva.

Kajsa said...

Supertack för mina fina vantar!!! Kom precis tillbaka till storstaden efter en "sommar" i stugan och hittade dina vantar innanför dörren! Ska lägga upp bilder på dem på min blogg så fort som möjligt, men jag har som sagt precis kommit hem, och kameran ligger i NÅGON av alla väskor som står runt omkring mig just nu... :)

Kajsa said...

Så trevligt :) Jag har misstänkt ett tag att det var du som stickade till mig eftersom du nämnde att din byteskompis gillade lila, och det hade ju jag skrivit :) Så kul att du tänker fortsätta läsa min blog, ska komma igång och skriva mer nu efter en sommar utan dator!

antfarm said...

Hej!
Jag gnällde precis på min blogg om att jag inte har skrivit så mycket som jag tänkt. Det är synd att man måste jobba när det finns så mycket annat roligt att göra...

Raglan tröjan var jättefin och såg mysig ut. Jag gillade särskilt forman på urringningen och rullkanten på den.

Kajsa said...

Så lite så! Säg till om du vill få någon bild mailad av lite bättre kvalite. Om du hade tyckt det var kul att spara.