Sunday, July 1, 2007

Hatar

är ett alldeles för starkt ord men jag måste beskriva mina känslor för Adlibris som hatiska i alla fall. Nio dagar efter min stickboks-beställning har jag fortfarande inte erhållit något paket. Ett paket som enligt hemsidan skall skickas inom 2-5 arbetsdagar. Suck.
Väntar nu på att deras växel skall öppna...

Senare samma dag; de hatiska känslorna har minskat men vill ju så gärna få lektyren på direkten. Särskilt när jag skämmer bort mig själv med dygnet-runt-barnvakt i form av en mormor samtidigt som vi njuter av regnväder. Det blir inte bättre av att jag gett mig på evighetsprojektet fönstermålning och nu längtar starkt efter en längre paus...

3 comments:

Dödergök said...

Jag väntar också på en bok därifrån och jag börjar bli mycket irriterad nu. 2- 5 dagar, my ass. Vi får hoppas på tur imorgon!

Sussry said...

Hoppas paketet ramlar in snart. Man kan ju bli galen för mindre på sånt strul.

Malin said...

Både Adlibris och Bokus har blivit allt mer långsamma tycker jag. Jag har ifrågasatt Bokus för några månader sedan och de förklarade det med att de ofta inte har böckerna på lager utan beställer in dem då de får beställningar så att säga... Men man tycker ju att de ska hålla den tid de anger på hemsidan!